Vítejte na mém webu ;o)

Ahoj ;o)

Vítám vás na své osobní webové stránce, na které naleznete kromě různých hloupostí hlavně spoustu informací o čaji Pu-Erh. Je to můj nejoblíbenější čaj a mám jej opravdu velmi rád. Proto je mi velice líto, že na internetu je o něm poměrně málo informací v češtině, takže jsem se rozhodl tuto situaci napravit. Snad se mi to povede…

u nás běžně dostupný lisovaný Pu-Erh tmavého typu - Yunnan Brick 250g

 

Budu rád, když se na mě budete obracet s vašimi postřehy, návrhy, vlastními zkušenostmi, zkrátka se vším, oč byste se se mnou chtěli podělit ;o)

Přeji všem krásný den ;o)

Jirka

Zanechat Odpověď

