A testování může začít

Ano, je to tak, konečně jsem se trošku rozhoupal a můžu začít s „testováním“. Přivezl jsem si „testovací nádobíčko“, nakoupil trošku pu-erhu, porozmýšlel o metodice… No a teď už nezbývá, než se pustit do degustace samotné…

můj gaiwanAsi není třeba se tu nějak dlouze rozepisovat o metodice posuzování. Ostatně žádnou ustálenou metodiku ani nemám a nejspíš se bude postupem času měnit a vylepšovat (snad). Každopádně se pokusím o každém čaji, který mi projde rukama, shromáždit co možná nejvíce informací, mých dojmů a samozřejmě také dostatku fotografického materiálu. Čajíky budu připravovat v gaiwanu (viz foto), nebo v hrnku… dle nálady ;o)

Na testy mám zatím připraveny 2 cihly, 1 koláč, nějaký sypaný pu-erh, Tibetskou houbu, lisované zelené minituocha… A určitě ještě přibudou další. Budu rád, když mi sami nějaký doporučíte. Skoupil bych kde co, ale tak dobře na tom bohužel finančně nejsem. Kdybyste mě ale někdo chtěl sponzorovat, bránit se nebudu ;o) Dobře, konec legrace. Loučím se a těším se na shledanou u první pu-erhové recenze, která snad nebude recenzí poslední ;o) Bude to 100g cihlička z roku 1999 ;o)

2 thoughts on “A testování může začít”

Zanechat Odpověď

