Zimní fotosoutěž: Máme vítěze!

Soutěž 

Slavnostní famfáry znějí, tramtadadadadaaaaa… A vítěžem Zimní Pu-Erhové soutěže Jirkova webíku nejen o Pu-Erhu se stává…

… autor soutěžní fotografie č. 9, Vojtěch Rolínek. Gratulujeme! ;o)

Soutěžní fotografie č. 9

Autor získává dva 25g vzorky kvalitních Pu-Erhů (tmavého a zeleného) z mých zásob, dále ještě 33g vzorek 2002 Menghai TF Lao Ban Zhang Zhuan Cha od internetového obchodu s čaji LongFeng.cz a navrch 25g vzorek 2005 Menghai Golden Needle White Lotus, tmavého pu-erhu oceněného na Tea expo zlatou medailí, od Alfiho.

Dále jsem se rozhodl udělit ještě jednu speciální cenu. Je to cena pro nejprofesionálněji a nejlépe provedenou fotografii. Vítěznou fotografii vybrala moje kamarádka, fotografka Aneta Coufalová – www.coufalova.net. Tuto speciální cenu získává soutěžní fotografie č. 7 autora Daniela Homoly.

Soutěžní fotografie č. 7 

Autor získává jeden 25g vzorek Pu-Erhu z mých zásob dle vlastního výběru.

Gratulujeme výhercům a děkujeme vám všem za účast v soutěži a za vaše krásné fotky, vybrat vítěze opravdu nebylo snadné ;o)

Máte-li nápady na další pu-erhové soutěže, sem s nimi ;o)

 

Děkujeme internetovému obchodu s čaji LongFeng.cz za věnování ceny do soutěže. 

8 thoughts on “Zimní fotosoutěž: Máme vítěze!”

  1. jééééé já vyhrál, to je super. No každopádně díky moc už jen za uspořádání té soutěže (a předem za vzorečky samozřejmě, už se těšim). Moc jsem se pobavil při focení. Už mam pár dní připravenej článek/recenzi hned na dva čaje, ale nechtěl jsem nic posílat, aby to nebylo bráno jako ovlivňování poroty 🙂 navíc paradoxně nemam doma opět foťák, takže mi ještě schází obrazová dokumentace. Ale v průběhu příštího týdne to snad dám nějak dohromady…

    To se mi líbí

  2. Jelikož se mi soutěžní fotografie č. 7 autora Daniela Homoly také líbila, prosím autora, aby se ozval, má u mne 25 g Liu An Gua Pian. Všichni účastníci soutěže pak 10% slevu na jednu objednávku čajů v mém obchodě – při případné objednávce uveďte tento fakt do poznámky, slevu Vám udělím zpětně při fakturaci.
    Hezký den
    Zdeněk Prachař
    LongFeng.cz

    To se mi líbí

  3. Vojtěchu: neboj, já se ovlivňovat nenechám, za svými názory si povětšinou pevně stojím ;o) Ceny máš u mě připravené, musíme se domluvit na převzetí ;o)

    Zdeňku: díky ;o)

    To se mi líbí

  4. Jirko, já vim, že jsem avizoval recenze, ale ještě potřebujou trochu upravit a nemam fotodokumentaci…a teď nějak vůbec nemam čas, snažim se dodělat bakaláře v termínu a nemam klid na psaní o čaji. Možná až někdy začátkem května, uvidim…

    To se mi líbí

  5. Ahoj Jirko,
    prosím Tě, nemáš kontakt na Daniela Homolu? Moc se mi líbí jeho fotografie a rád bych jí použil na hlavičku stránek, proto bych se ho rád zeptal, zda-li proti tomu nic nemá.
    Díky moc.

    To se mi líbí

Zanechat Odpověď

