MANA zklamala

mana

Tedy MANA jako to jídlo nejídlo ne. S tou jsem spokojený. Zklamala mě ale reakce MANA týmu na můj příspěvek na jejich facebookové stránce.

Před časem na mě vyskočil na facebooku Many příspěvek, že hledají nové lidi do týmu. Drze jsem si dovolil zareagovat, že by si měli najít hlavně někoho, kdo jim zreviduje eshop (o tom, že s ním nejsem právě spokojený, jsem se tu už zmiňoval). Jejich překlepů plná reakce však bylo to jediné, čeho jsem se dočkal.

mana_zklamala

Tajně jsem doufal, že se mě aspoň zeptají (klidně soukromou zprávou), v čem spatřuji problémy. Leč nestalo se. A to je škoda. Vyvolává to ve mně dojem, že jim na zákaznících zas až tolik nezáleží. Mají jich dost, tak proč se snažit? Vždyť ten eshop přece není zas tak hroznej, žejo?! Ano, není to žádná tragédie, ale ani žádná výhra, tak proč ho neudělat lépe?

Zanechat Odpověď

