Kettler dosloužil. Už zase!

verso307

Jo! Už zase jsem oddělal svůj milovaný cross trenažer Kettler Verso 307. Trošku mi to narušuje můj cvičební plán, takže asi budu muset oprášit kolo.

Tu levou nášlapnou páku jsem zlomil už potřetí. Fakt by mě zajímalo, kde inženýři z Kettleru udělali chybu, protože teď mám jen lehce přes 100 kg a přístroj má deklarovánu nosnost do 130 kg. Navíc ničím pořád jen tu levou páku. A co je zajímavé, v lomu je ta ocel rezavá.

Naštěstí by se mi někde u rodičů měla válet náhradní páka. Tu poslední zlomenou mi táta nechal profesionálně svařit u KSK, s. r. o., kde na ni navařili i výstuhy, tak snad ji najdu.

1 thought on “Kettler dosloužil. Už zase!”

Zanechat Odpověď

