Maťo Mišík: Čaj Pu-erh – Co a jak (video)

Maťo Mišík: Čaj Pu-erh - Co a jak (video)

Při nedávném brouzdání na internetu jsem narazil na jedno zajímavé video, které mě přimělo k tomu, abych po několika letech opět napsal pár řádků na svůj pu-erhový blog. Chcete-li, pojďte se na toto video podívat také 😉

Než se podíváte na video samotné, dovolím si říci několik slov. Video je doslova nabité informacemi. Ne všechny jsou ale úplně přesné nebo správné. To je ale ve světě pu-erhu celkem normální a běžné a ostatně i na mém webu se setkáte s informacemi nesprávnými nebo zavádějícími, zejména v prvních článcích. Autorovi to tedy určitě nezazlívám. Naopak jsem rád, že se pustil do vytvoření tohoto příjemného informačního videa, které jsem viděl poprvé až dnes, byť světlo světa spatřilo už před téměř dvěma lety.

Mému uchu ovšem neuniklo, že Maťo vyslovuje název čaje jako “puert”, tedy s T na konci. Řekl bych, že už jsem kdysi někoho slyšel jméno tohoto čaje takto vyslovovat, ale správně to určitě není. Nejblíže správné výslovnosti zřejmě bude “pchuer”. Ale už dost řečí, koukněte na video, posuďte sami a komentujte 😉

Více o autorovi videa a jeho dalších počinech naleznete na http://www.matomisik.cz/.

Zanechat Odpověď

